8 Şubat 2023 Çarşamba

AÇMAYIN, KORKUNÇLU

 

Dün akşamdan beri sosyal medya (Twitter, Ekşi Sözlük) Haber Türk kanalında deprem konusunda konuşma yapan bu adamın neden bu kadar öfkeli, neden bu kadar kin dolu, neden bu kadar sinirli, neden bu kadar tehditkâr olduğunu yazıyor, çiziyor, söylüyor. Bir sosyal medya kullanıcısı  "Şu fotoğrafı 2 yaşında bebeğe göster nasıl bir ruh hali içinde olduğunu anlar" yazmış. Bir başkası "Hiç kimsenin bana böyle bakmasını istemem" yazmış. Ekşi Sözlük'te Recep Tayyip Erdoğan başlığını tıklayın bu bakışlar, yüz ifadesi konusunda elli, altmış yorum var. Birisi de "Bu adam çocukluğunda ne yaşadı, neler başına geldi de böyle acımasız biri oldu?" diye sormuş. 

Bu surat, bu yüz ifadesi depreme, ölenlere üzülen bir ifade değil. 

Bu adam tek dün akşam böyle değildi. Adamın içi neyse, yüzüne de yansıyor. 

Açmayın, korkunçlu yazdım ama açacaksınız tabii ki de. 


12 yorum:

  1. Instagram da denk gelmiştim bu videoya ve dediğiniz gibi düşünmüştüm tam. İçi neyse dışı da o diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %100 katılıyorum yorumuna canım. İnsanın içi neyse, dışına da yansır. Üzülürsen üzüntü yansır. Zerre kadar üzüntü yok.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Biz Fox'u izleriz. Deprem bölgesindeki vatandaşlarımızın bizzat kendisi konuşuyor, şikayetleniyor ve gerçekleri anlatıyor; spikerler ve kameramanlar hiçbir yorum ilave etmeden sadece olanı, yani gerçekleri yansıtıyorlar. Tabi gerçekleri hazmedemedikleri için nereye nasıl saldıracaklarını bilemiyorlar.

    O malum zata bu görüntü, bulunduğu makamdam dolayı hiç yakışmıyor. Kucaklayıcı, birleştirici değil; ayrıştırıcı ve ayrımcı. Hele de Hatay'daki konuşmasında yer verdiği "şerefsiz" kelimesi bulunduğu makamla hiç mütenasip değil, yakışmıyor.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Ben de sadece Fox Haber izlerim, ilaveten Halk TV' yi de izliyorum. Halkın büyük bir bölümü de Fox haberi izliyor ki, reytingleri diziler kadar yüksek bu da iyi bir şey.
      Yorumunuzun her cümlesine katılıyorum.
      Bu yaşa geldim böyle biri bu ülkenin en tepesine gelmeyi asla hak etmiyordu...Demirel, Özal bile bu kadar kötü değillerdi.
      Yorumunuza çok teşekkür ediyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  3. Böylesi acılı ve zor günlerde sevdiklerini, her şeyini kaybetmiş insanlar haklı olarak daha sinirli, isyankar, öfkeli ve tahammülsüz oluyorlar. Yüksek ses bile onları ürkütüyor, rahatsız ediyor. Sahipsiz olmadığı hissettirilsin istiyor. Oysa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Çok haklısın. Annem bu gibi durumlarda "Zaten canı burnunda" deyimini kullanırdı.

      Sil
  4. insan ne ise, karşısında da onu görürmüş.

    YanıtlaSil
  5. seçimde ne olursa olsun ekonomi kötüye gitcek gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki....bunca hırsızlık, talan üstüne milyonlarca doyurulması gereken sığınmacı, deprem. bunlanın çaldıklarının geri alınması lâzım gerçekten.

      Sil
  6. Merhabalar.
    Kadınların özgür olabildiği, kadına saygının olduğu bir yıl olması dileğimle... Kadınlar Gününüz kutlu olsun.
    Recep Altun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Recep Bey. Ben de değerli eşinizin kadınlar gününü kutularım.

      Sil