15 Kasım 2023 Çarşamba

AYYYY, BOZDUR BOZDUR HARCA

 Ampul hükümeti, emeklilere 5000 TL ikramiye vermiş. (Dul ve yetimlere daha az) 

Dünden beri düşünüyorum ne yapayım? Maldivler'de tatile mi çıksam?

Bakın burası Maldivler. 


 Vaz geçtim. Burası deprem bölgesidir. Tsunami filan.  

Burası da Norveç


Bence burası daha güzel. Fiyortlar filan, oh mis. 
Zaten çok sıcağı sevmem. Ay yoksa Paris'i mi görsem?
Ooooo Şanzelize....

Kalan parayla sıfır bilgisayar alırım 😂😂😂😂  Aman ne hayal kurdum ne hayal. Karar veremiyorum.  

Aklımdan geçen aslında şu: Sen al o ikramiyeyi, münasip...........................

9 yorum:

  1. Aaa hakikatten tatil iyi fikirmiş. Uçak da dahil oldu mu, ooo tam olur o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de gel:))) birlikte anca biter bu büyük ikramiye:))))

      Sil
  2. Oyy şahane olur hem de. Behey behey, kim tutar bizi...:)))
    Yok, bitiremeyiz bence. E ne de olsa tutumlu kadınlarız biz. Kalanını kötü gün için saklamak gerekir, değil mi ama...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))Kız kıza gezeriz mis.:)) Evet değil mi ya? Tutumluyuz tabii ki de. Kara günler için saklarız:))))

      Sil
  3. seçim yatırımımı bu ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlara kananların zekalarını merak ediyorum:)

      Sil
  4. Merhabalar.
    Emeklilere verilecek beş bin Tl. ilkramiye için yazdığınız yazıyı okudum. Sizi hem tebrik, hem de takdir ediyorum. Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar diliyorum.

    Evet, hayatta olan emeklinin kendisine tam miktar, eğer öldüyse, aile efradına, bağlanan maaş oranı kadar, emekli olup da kayıtlı çalışanlara da hiç yok! Evet, milletle dalga geçer ve alay eder gibi bir uygulama. Bu durum, kapıdaki dilenciye sadaka verir gibi bir aşağılamadır. Emekliler ne dilencidir, ne de çanak yalayıcıdır. Emekliler bir ülkenin iktisadi kalkınma ordusunun gazileridir.

    Millet olarak galiba biz aklımızı başımıza almayacağız, akıllanmayacağız. Aziz Nesin'in Türk milleti hakkındaki kanaatinde ne kadar haklı olduğu da yadsınamaz, inkar edilemez bir gerçek.
    Emeklilere bu beş bin lirayı ne için verdiğini hepimiz biliyoruz; "ALIR ÜÇÜN BEŞİNİ" diyeceğim ama, artık ben bu millete de güvenemiyorum.

    Bugün Ankara Bilkent Şehir Hastanesindeydim. Onkoloji hastanesinin giriş holünde televizyon kanallarının kameraları ile birlikte habercilerini gördüm ve ne olduğunu sorduğum da reisicumhurun Gazze'den hastaneye getirilen hastaları ziyaret edeceğini öğrendim. Ben Onkoloji hastanesinden çıkarken, büyük bir araç konvoyunun hastane girişi önünden geçtiğini gördüm.

    Şimdilik Gazze'den hastaları getirdiler, yarın birgün de diğer sağlıklı Filistinlileri taşırlar ülkemize. Bu adamın bu ülkeye garezi var, ülkenin özellikle demografik yapısını bozmaya uğraşıyor.

    İyi, siz şimdiden bu beş bin lirayı nerelerde kullanacağınızın planını yapmışsınız. Güle güle harcayın.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Beğenmenize sevindim, çok teşekkür ediyorum.
      Haklısınız resmen dilenciye sadaka veriyorlar. Eğer emekliler hâlâ ampul partisine oy atarsa yani beter olsunlar diyeceğim hiç kusura bakmasınlar.
      Kendi vatandaşlarımız randevu alamıyor, doktor bulamıyor, tahlil sonuçları 6 ay sonraya veriliyor, Gazze'den yaralı getiriyor! Dediğiniz gibi Gazze'dekileri ülkeye getirecek bu bahaneyle. Evet her sabah "Bugün ülkeye ne kötülük yapsam?" diye düşünüyor eminim.
      Çok teşekkürler siz de güle güle harcayın.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
    2. Merhabalar Bücürükveben.
      Teşekkür ederim. Sağolun.

      Sil