11 Aralık 2021 Cumartesi

VAKTİYLE BİR BLOG SAHİBİYLE KÜSME SEBEBİM

 


Kaç yıl oldu şu an hatırlamıyorum ama dört ya da beş yıl olmuştur.  Bana "abla" diyen bir blog sahibesi vardı. Sonradan kendisiyle küstük. Sebep: Suriyelilerdi.

Şimdi bu blogcu, kendi bloğunda Suriyeliler için aklımda kaldığıyla olumsuz bir şeyler (bire bir yaşanmış olaylardı) yazmıştı. Ben de ona yorum olarak "Bunları ülkeye dolduran belli, Allah belalarını versin" demiştim galiba. Akabinde, "Ay, olur mu hiç? Gelsinler tabii, hoş gelmişler"  tarzı 180 derece dönünce, benim tepem atmıştı. Tepem atınca nasıl olduğumu eski arkadaşlarım bilir:) Bu da blog arkadaşlığımızın sonu olmuştu. 

Şimdi Suriyeli, Iraklı, Afganlı, Somalili ve bilmem nereli ON MİLYON olmuş; her gün de doğurarak artınca, onun " Gelsinler, hoş gelmişler, sefa gelmişler" ini hatırladım. Kolay kolay kimseye beddua etmem ama umarım başına öyle bir dert açarlar ki, o zaman o da beni hatırlar. Çünkü, bir musibet, bin nasihattan iyidir. akepelilerin başına musibet gelmesi gerekiyor. Nasihattan, kibarlıktan anlamıyorlar. 

2023'e kadar 10.000.000' un hepsine vatandaşlık verirlerse unutun Millet İttifakı'nın, Ekrem İmamoğlu'nun, Mansur Yavaş'ın seçim filan kazanmasını. Akepe, sittin sene gitmez ülkenin başından. O arada Arap, Afgan, Afrikalı nüfus 40 milyon mu olur, 50 milyon mu bilemem. Şu anda 95 bin nüfuslu Reyhanlı'da, 80 bin Suriyeli yaşıyor. Türk nüfus azınlıkta kaldı bile. Alttaki linke tıklayın:

Reyhanlı artık Arap şehri

  

Bugün Reyhanlı, yarın İstanbul, Ankara. Sokağa
çıkınca bol bol bu tiplerle karşılaşıyorum zaten ha
Beşiktaş'ta, Caddebostan'da, Tunalıhilmi'de oturanlar
hayat o semtlerden ibaret değil.
Bu sığınmacı, kaçak, mültecilerin ülkemize doldurulmasının sebebi
Türkiye'yi savaşsız çökertmektir. akepe, ülkenin yıkım ekibidir. 



13 yorum:

  1. Merhabalar.
    Bu konuda sizi yürekten destekliyorum. Hangi ülkeden olursa olsun, yabancıların ülkemize yine hangi sıfat altında olursa olsun kabul edilmelerinin tek sebebi, bu zamana kadar çökertemedikleri Türkiye'nin çökertilmesi için planlanan oyunun ta kendisidir. Elbette akepe de bu oyunun ana merkezinde bulunan yıkım ekibidir.

    Şu günlerde, ileride geviş getireceğimiz kötü günlerin iyi günlerini yaşıyoruz. Bundan böyle iktidara kim gelirse gelsin nüfusu 10 milyon gibi bir rakamlara yükselmiş mülteciyi ülkeden nasıl çıkaracaklar? Mümkün değil. İşin en başında yapılması gereken en doğrusu, hiçbir sığınmacıyı ve mülteciyi ülkeye sokmamaktı. Bundan sonra söylenecek tek bir şey kaldı: "Geçti Bor'un Pazarı Sür Eşeğini Niğde'ye", "Atı Alan Üsküdar'ı Geçti."

    Sizin o malum arkadaşınız da Hanya'yı Gonya'yı bir gün görecek. Ancak, iş işten geçmiş olacak. "Hanya-Gonya" ikilisi gerçekleri görme manasında kullanılan Girit adasında iki yer adıdır.

    Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızı ve torunlarımızı içinden çıkılması çok zor olan kocaman bir sorun bekliyor.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Aklı başında olan, akepe'den işe gitmeden maaş alan bankamatik memuru olmayan, ülkenin çökmesinden zevk alacak biri olmayan herkes sizin gibi, benim gibi düşünüyor.
      Bu sığınmacı / kaçak göçmen / mülteciler Türkiye'yi ÇÖKERTME PROJESİDİR.

      İnşallah o malum arkadaş da görür Hanya'yı, Gonya'yı. Ne kadar akepe'ye oy atan, Suriyeli güzellemesi yapan varsa görsün.

      Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için.
      Selamlar, saygılar

      Sil
  2. bakalım milletimiz ne zaman uyanacak.

    YanıtlaSil
  3. Tamam da Türkiye onlardan ibaret değil ki! Büyük Atatürk: "Arkadaşlar! Gidip, Toros Dağları'na bakınız, eğer orada bir tek Yörük çadırı görürseniz ve o çadırda bir duman tütüyorsa, şunu çok iyi biliniz ki bu dünyada hiçbir güç ve kuvvet asla bizi yenemez." Türk milleti millî birlik ve beraberlikle güçlükleri yenmesini bilmiştir." demiş ben o kadar umutsuz değilim. Çünkü bu ülke kolay kazanılmadı. Kolay da kaybedilmeyecek. Hiç bir hükümet sonsuza kadar kalmamıştır. Bunların devri de bitecek ve inşallah düze çıkacağız. Ben umudumu kaybetmek istemiyorum. Aksi halde dengemi kaybedeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım yaa....
      Evet Atatürk ne güzel demiş. Ama bazen çok moralim bozuluyor Hanifeciğim. Yani hani derler ya moral filan kalmadı bende özellikle 10 milyonuna da vatandaşlık verirse diye...Twitter'da çok rastlıyorum mesela öğretmen birisi yazmış, Suriyeli mi bir aile kızları öğretmen soyadlarını da Türkçe soyadıyla değiştirmişler bir güzel! Bizim apartmanda Iraklı aile! Karşı apartmanda hangi milleten bilmiyorum kağıt toplayıcı ve Türkçe konuşmayan bir aile...yanda Somalili kiracı vardı çıkarttılar..sokağa ekmek almaya gidiyorum önüm, arkam, Arap!

      Sil
    2. Merhabalar Hanife Hanım.
      Gerçekten sizin şu yorumunuz bana da güç ve metanet verdi. Bana kalırsa ben "yolun sonu görünüyor" diyorum ve bir karamsarlığa kapılıp gidiyorum. Ama haksız mıyız? Bakın ülkeyi ne hale getirdiler! Son zamanlarda Katar'a ve aramızın iyi olmadığı Birleşik Arap Emirliklerine neden gidip geliyorlar. Ülkede para bitti. Para yok!
      Her şeye bir kılıf uydurup, hala vatandaşın aklıyla alay etmeleri yok mu? İnsanı çıldırtıyorlar.
      Sizin yorumunuzdan aldığım pozitif enerjiyle birr müddet gideriz. İnşAllah sizin dediğiniz gibi olur, tek yanılan biz olalım. Ülke düzlüğe çıksın da, biz yanılmaya razıyız.
      Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  4. freeman ın yazdığım üç filmi de internet sitelerinde her yerde var yaa.

    filmin ismini yaz, yanına izle diye yaz, gelir, birçok sitede var :)

    YanıtlaSil
  5. Suriye sınırında olan köylerde kayıtlı suriyeli sayısından çok daha fazlası vardır, tüneller, insan kaçakçıları ve hudut duvarlarının üzerinden yüzlercesi geliyor ülkemize bu yollarla da, kayıtlı alınanlar da 10 milyonun üzerindedir eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyledir. 10 milyonun üstünde olabilir evet; olmasalar bile her sene üredikleri için zaten 10 milyonu geçerler.

      Sil