6 Aralık 2023 Çarşamba

AT YALANI, S .....LER İNANANI

 

Kusura bakmayın blog ahalisi bazı yalanlara küfretmeden cevap veremiyorum.  

2023'ün bitmesine birkaç gün kaldı.  Yoksa botokslu Emine'yi de alıp Ay'a gitti de benim mi haberim yok?😁

O yüzden hep beraber ne diyoruz? At yalanı, s...........ler inananı. 

Utanmayın küfretmekten valla insan rahatlıyor.  Bunlar yalan söylerken utanmıyor da biz niye yalancılara küfrederken utanalım.  Ha, yanlış hesaplamadıysam  daha 25 gün var belki gideriz😁

14 yorum:

  1. Size imreniyorum, hala bunları takip edebilecek nasıl bir gücünüz var :) Yanlış anlamayın; tüm bu yalanlar, dolandırıcılıklar ve fazlası beni bezdirdi. Hiçbir şekilde hiçbir siyasetçiyi takip etmiyorum artık. Çok yoruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepciğim ben de bezdim. Fox hariç haberlere bile bakamıyorum, Twitter'da karşıma geldi bu resim. Yorumun için teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  2. Merhabalar.
    Gazeteyi inceledim 10 Şubat 2021 Çarşamba gününün Sabah gazetesi ve fiyatı da 1,5 TL. dır. Bugün 6 Aralık 2023 günlerden Çarşamba ve gazetenin fiyatı 7 TL. İki yıl önce aya gideceğimizi beyan eden Reis-i Cumhur'a sormak lazım, bir şeyler mi ters gitti? Yoksa kandırıldık mı? Sen önce küresel kraliyetçilerinin sömürüsünden, köleliğinden kurtul da, aya gitmek kolay. Aya gitmek ne ki? Ay otobüsüne de zam yapmışlar ama olsun, 180,00 TL. olmuş diyorlardı. Bir ay dişimizi sıkar, 180,00 TL. bilet parasını ödeyerek aya da ayak basarız inşAllah!
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,
      Gazete diyerek iltifat etmişsiniz o yandaş paçavraya,
      Ahahahaha, evet yaaa 180 tl biriktirir gideriz :))) bu adamın kandırılmalarından gına geldi, kandırmayan yok diyeceğim ama biliyorsunuz kimse onu kandırmıyor o vatandaşları kandırıyor, belki kendi söylediği yalanlara kendi de inanıyordur bilemiyorum.
      Yorumunuz için teşekkür ediyorum.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
    2. Merhabalar Bücürürkveben.
      Ne yapayım, bir nesneden bahsederken onun haiz olduğu sıfatıyla bahsetmem gerekiyor. Elbette vasıf olarak gazete değil, paçavra bu saptamanıza katılıyorum. Evet onu kimse kandıramaz, ancak o mesnetsiz yalanlarına kılıf bulmak için bu tabiri kullandığı için ben de oraya değinmek babından öyle bahsetmek durumunda kaldım.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
    3. Merhaba Recep Bey,
      Ay tabii ki, tabii ki, beni yanlış anlamayın, espri yaptım yoksa tabii ki o nesnenin ismi "gazete".
      Selamlar, saygılar.

      Sil
    4. Merhabalar.
      Espri olduğunu biliyorum, asla yanlış anladığım için geri dönmedim. İnanın bir şeyler yazmak için bahane arıyordum da ben de konuya oradan başlamıştım. Ben sizin espri tarzınızı ve anlayışınızı çok iyi biliyorum.
      Açıklamalarınız için teşekkür ederim.
      Sağlıcakla ve hoşça kalın.

      Sil
    5. Merhaba Recep Bey,
      Çok incesiniz, çok anlayışlısınız, sağolun, eksik olmayın; ben de bir an acaba yanlış mı anlaşıldım diye üzülmüştüm. Tekrar zahmet ettiniz yorum yaparak çok teşekkür ediyorum.
      Ben de esenlikler diliyorum. Sağlıcakla kalın.

      Sil
  3. İster istemez üstteki yorumunuzda bir cümleye gözüm takıldı. " kendi söylediği yalanlara kendi de inanıyordur " cümlesinin psikolojik tanımı, Mitomani'dir. Mitomanlar, tüm hayatını yalanlar üzerine kurmuştur. :)
    Benim en şaşırtıcı bulduğum ise mitomanın söylediği yalana farkında olmasına rağmen körü körüne inanmaya devam edenlerdir. İşte, kilit noktası burasıdır diye düşünüyorum. :)
    Bu haberi hatırlıyorum. Çok gülmüştüm o zaman. Hatta şöyle de demiştim; İstanbul'da Avrupa Yakası'ndan Anadolu Yakası'na zor geçiyorum, amann Ay eksik kalsın. :))
    Karşınıza dürüst kişilerin çıkması dileğiyle, mutlulukla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, evet Nazlıcığım. Tam bir mitomani :)))) böyle bir tanıdığımız vardı, o yüzden çok iyi biliyorum, yüzme havuzlu evimiz olacak, kocaman apartman dikeceğim altı market olacak filan gibi yalanlar söylerdi. Borç içinde yüzüyormuş duyduğum kadarıyla ki, en iyi bildiği şey oydu.
      Yorumuna teşekkür ediyorum.
      Amin canım, senin de. Esenlikler dilerim.

      Sil
  4. Yirmi sene önce ailenin en mazbutu en utangacı ben nırıspi demeye utanır sıkılırken, simdi agzımı dolduraraktan küfrediyorum hiç utançta duymuyorum. İnerciiiii diye haykıranlar umrede filan yerken utanmıyorlar ben neden... ayy ne alakasız oldu. Kafayı yedirdiler bezdim midem bulanıyor artık gündemlerinden. Ohhh rahatladım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın benim de en büyük küfrüm eşşolueşek filandı Kemal Sunal gibi:)))))) teşekkür ediyorum yorum için.

      Sil
  5. aydan doğal gaz getirilcek eveet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaha:)))) teşekkür ediyorum yorumuna. :)

      Sil