30 Temmuz 2024 Salı

DÜŞMAN AŞIKLAR 43 - SERAP KAÇIRILIYOR

Eylül, babasının bacağına sarıldı. "Babişko?"

"Korkma canım. Ben yanındayım, arkama geç. Dost! Otur! Tamam, yok bir şey."

Genç adam, çete elemanlarının Dost'u hiç düşünmeden vuracaklarını tahmin ettiğinden, köpeği yatıştırdı; üstlerine atlarsa, kızı, ömrünce unutamayacağı acı bir olaya tanık olsun istemiyordu.

Tipsizin kendi gibi meymenetsiz adamları, herkesin telefonlarını almaya başladı.

"N'apoorsunuz telefon hırsızı mısınız?"

"Çok konuşma moruk ver telefonunu."

"Moruk babandır bre! Ben gençken sokağa çıkınca mahallenin tüm gençleri güzel Angela sokağa çıktı diye birbirlerini ezer idi."

Çakma Saddam "Ha, ha, ha! Ahın gitmiş, vahın kalmış! diye kahkaha atarken, ötekisi telefonları tek, tek, çit şeklindeki çimlerin arkalarına fırlattı. Saddam, Mehmet'e

"Sana o gün bir düşman kazandın demiştim."* deyince, genç adam öfkelendi.

" Bana bak kör müsün? Burada çocuklar, kadınlar ve yaşlılar var. Dışarı gidelim, hesabın neyse benimle gör. "

" Seni değil o gün işime burnunu sokup, her şeyi mahveden şu sarışını istiyorum."

"SAKIN! SAKIN! Gebertirim seni."

Serap, Mehmet'e döndü;

"Merak etme canım, çocuklara ve yaşlılara bir şey olmasın, ben başımın çaresine bakarım."

"HAYIR! Bırak onu, beni al!"

"Ne yapayım seni? Akıllı kız! Aferin, gel böyle Serap hanım. Kimse kıpırdamasın."

"Kızımmm! Hayır! Pislik! Dokunma kızıma!"

" Hadi cümleten iyi akşamlar."

"Saddam! Yeminle ölümün elimden olacak! Saçının teline zarar verirsen! Serap! Kurtaracağım seni!"

"Kızımmm! Kızımmm! İmdaaat!"

"Fadıl! Adam Serap ablayı götürüyor! Allah'ım!"

Adamlar, Serap'ı, camları siyah filmle kaplı plakasız bir araca bindirirken, Mehmet, babasına "Baba, ev telefonundan 155'i ara" diyerek arabasına koştu ama hem kendisinin, hem de Serap'ın aracının lastikleri keskin bir şeyle kesilmişti. Koşarak tekrar bahçeye döndü, babası kötü haberi verdi: Adamlar dışarıdan telefon kablolarını da kesmişlerdi. İki çocuk "Biz buluruz!" diyerek çim çitlere doğru koşturdular, Osman bey evden ışıldak getirdi ve telefonları aramaya koyuldular. Madam, Şehnaz, Ayşe ve Asuman ise "Kızımmm" diye ağlayan kadıncağızı teselli etmeye çalışıyordu. Önce bir telefonu, onu çaldırarak diğerlerini de buldular. Ancak, araçlar çoktan uzaklaşmıştı. Mehmet, Nil hanımın yanına geldi. İki elini kadının omuzlarına koydu.

" Söz veriyorum Nil Hanım: Serap'ı sağ salim getireceğim."






dedi. Bir koşu yatak odasına çıktı. Çekmeceden silah, şarjör, bol bol yedek mermi, uydu telefonu, telsiz ve şarj aletini aldı. Dağcı botlarını giydi, bağcıklarını bağladı. Kenarı tırtıklı bir Rambo bıçağını, botunun içine gizledi. Sevdiği kadını kurtarma operasyonu için hazırdı.

2 yorum:

  1. Aksiyon almış başını gidiyor. :) Hikaye, akıcılığının yanı sıra yazı dilinin mükemmel oluşu, bir sonraki bölümü iple çektiriyor. Kurtarma operasyonu için ben de beklemedeyim.:))
    Aklınız dert görmesin. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksiyon bence şart yoksa okur sıkılır bu benim prensibim:)))gelecek bölümde denizlerde heyecanlı aksiyonlar olacak. Okuyan gözlerine sağlık canım, çok teşekkür ediyorum birbirinden değerli yorumlarına. ♥

      Sil