12 Ağustos 2024 Pazartesi

DÜŞMAN AŞIKLAR 51 - FİNAL

Raif, arabasının alarmını kapatıp, apartmana girince, Fadıl, gizlendiği yerden çıkmıştı ve elinde telefon; Serap'tan gelecek parolayı bekliyordu. Kötü bir şey olursa, kız "İmdat" diye mesaj atacaktı. O sırada, ön camında PRESS/BASIN yazan cipiyle Mehmet geldi. Arabadan inip, delikanlıya seslendi.

"Fadıl? "

"Mehmet abi? "

"Bize mi geldin? "

"Yok." diyerek gülümseyen genç, James Bond filminin açılış müziğini taklit etti:

" Inını- nınnn! Şştt, çaktırma. Serap abla gizli görevde. Ben de yardım ediyorum."

Yakışıklı köşe yazarı kaşlarını çattı:

"Gizli görev mi? Ben kocasıyım, benden de mi gizli? Siz Edi-Büdü yine ne işler çeviriyorsunuz? Serap nerede?"

Fadıl, sırıtarak

"Abicim, merak etme, sizin alt komşuya röportaja gitti; bir terslik olursa, bana mesaj çekecek; parolamız da imdat. Mesaj gelmediğine göre her şey yolunda, ehe, ehe, ehe"


diyerek güldü.😂😂😂

Lafını bitirdiği anda Raif'in mutfak camı ŞANGIIRRRRR diye kırıldı ve Serap,

"Fadıl! İmdaaat!"

diye bağırdı. İki erkeğin başı Raif'in evinin mutfak balkonuna döndü.

Mehmet

"SERAP!" diye bağırarak koşmaya başladı. Fadıl da "Amanın!" diyerek peşinden koşturdu.

Mutfakta, Serap, eline geçirdiği teflon tavayla savunma pozisyonu almıştı. Katil, tezgahın üstündeki ahşap bıçaklıktan bir bıçak kaptı. Serap'a doğru hamle yapacakken, kız, tavayı adamın suratına çarptı, kırmızı suratlı acıyla bağırırken, o da daire kapısına koştu ancak adam yetişti; bıçağı tekrar savururken Serap, tavayı kalkan gibi kullanarak kıl payı kendini korudu, o sırada Mehmet giriş katının mutfak balkonundan içeri atladı; camı kırık kapıyı açtı. Fadıl da onu izledi. Balkonun altındaki yeşil çimlerin, pembe güllerin ezildiğini gören ve komşuların "Çatlak Sema Hanım" dediği asabi kadın

"Hiii! Güllerimi eziyorlar! Güllerimi eziyorlar! İmdaaat! Polis! "

diye ayaklarını yere vurup tepiniyordu. Mehmet, sol eliyle Raif'in boğazından yakalayıp, öteki eliyle bıçak tutan elini tüm gücüyle büktü. Adam bıçağı düşürünce, kafa attı ve katil, çelik kapıya tosladı. Fadıl ise dondurucudaki kadını gördü:

"Anneeee!"

diye bağırırken, Foçalı, sağ kroşeyle adamın burnuna sert bir darbe indirdi. Raif, burnundan kan boşalırken, yere yığıldı ve Mehmet, Serap'a sarıldı.

"Beni çok korkuttun. İyi misin canım?"

Nefes nefese kalan kızın gözleri yaşardı, sesi titreyerek, eliyle dondurucuyu gösterdi.

"İyiyim ama karısını öldürmüş! O....o....or....orada!"

"NE!"

Fadıl'ın tüyleri diken dikendi:

" Burada Mehmet abi, brrrr....!"

derken, Mehmet

"Pislik!"

diyerek yerde atan adamın suratına tekme atınca, ağzı, yüz felci olmuş gibi yamuldu. Az sonra, polisler hayırsız kocayı elleri arkadan kelepçeli, ekip otosuna koyarken, komşular

 "Puuu! Boyun bosun devrilsin! Bir de ekranlarda yalandan ağlıyordun! İnşallah şişlerler seni hapiste" 



diyorlardı. Pencereden olanları duyan Marifet, başında pembe bigudileri, ayağında topuklu, tüylü nişan terliğiyle koşa koşa aşağı indi.

"Ay, kahramanım!"

diye Mehmet'in boynuna sarıldı.

" Hepimizi kurtardınız bir katille aynı apartmanda yaşıyormuşuz."

Serap, "Hoop! O benim kahramanım Marifet hanım! Sizi şöyle alalım."

diyerek kadının ellerini kocasının boynundan zorla çekti.

Eylül de minik ayağıyla, Marifet'in bacağına tekme attı. Kadın "Ay! Bacağım! Bacağımmm!" diye bağırırken küçük kız;

"Git kendi kocana sarıl bigudi teyze!" demez mi?

Marifet şaşırdı:

"Bigudi teyze mi? Ben mi?" deyince, minik kız

"Evet sensin! Bigudilerin de çok komik!"

diye tersledi. Serap'ın içinin yağları erirken, Eylül'e

"Kızım? Çok ayıp, komşumuz....." dedi ama göz kırpmayı ihmal etmedi.

Mehmet, Serap'ı sımsıkı kucakladı.

"Niye bensiz işlere kalkışıyorsun? Evden çıkarken seni odana mı hapsedeyim tatlı bela?"

"Birlikte hapsolacaksak olabilir."

"Mümkün olsa seni kalbimde saklayacağım, hiç çıkartmayacağım."

Güzel kız gülümsedi:

" Bak buna itirazım yok."


Böylece belayı mıknatıs gibi çeken Serap'ı yine Mehmet kurtarmış oldu. Anlaşılan o ki, düşmanken aşık olan bizim deli aşıklar sık sık böyle maceralar yaşayacaklardı.


- SON -


1994' de ana fikrini kurguladığım, sizlerin son şekliyle okuduğunuz Düşman Aşıklar'ın  romantik komedi dizisi olmasını çok istiyordum. Hayalim hâlâ gerçekleşmedi. Hikayemi şu anda maalesef kapatılan Wattpad'da okuyan okurlar 20.000'i aşkın okuma ve birbirinden güzel yorumlarla bana çok destek oldular, hepsi de bir gün bu deli aşıkları tv ekranlarında göreceğimize inanıyoruz dediler. Umarım öyle olur. 😊


14 yorum:

  1. Ne yalan diyeyim, hikayenin bitmesini istemedim. Biraz daha devam edeydi keşke. Belki hikayeyi çok sevdiğimden de ileri gelebilir, acaba diyorum, kitap olarak basılsa, sonra devamı gelse hikayenin, seri olsa...
    Wattpad'daki değerli yorumlara da katılıyorum. Ekranlarda dizisi şahane ötesi olur. Yalnız hikayeye olduğu gibi sadık kalırlarsa dizinin izlenme oranı oldukça yüksek olur kanaatindeyim. Yanlış bilmiyorsam Türk dizileri, komedi diye başlayıp sonradan senaryoyu drama da çevirdikleri olabiliyor. :)
    Umarım gönlünüzden ne geçiyorsa o olur. Büyük emek verilmiş, dahiyane yazılmış bu muazzam hikaye, hak ettiği değeri fazlasıyla alır.
    Emeğiniz dert görmesin. Çok kıymetli paylaşımınıza sonsuz teşekkür ediyorum. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana kalsa da bitirmezdim Nazlıcığım. Oldukça şanssız bir insanım, bilemiyorum kitap olarak basılsa okunur mu, okunmaz mı? Ünlü olmayan yazarların kitapları maalesef satılmıyor. Begonvilli Ev ismini verdiğim basılı bir kitabım var. Maalesef ne kadar satıldığından dahi haberim yok. (2020'de basılmıştı.) Yani pek umudum yok :(( Gerçekten komedi diye başlıyor sonra drama dönüşüyorlar:))inşallah bir gün olur diye yine de umudumu yitirmiyorum. Robyn Carr var çok sevdiğim yazar, Netflix'te Virgin River 6. sezonu başlayacak tüm dünyada çok sevildi, kadın 30 yıl mı ne beklemiş bunun için:)
      Harry Potter'i yazan Rowling, kitabın ilk taslağını yayınevi yayın evi dolaşmış ve 13 yayınevi beğenmeyip, basmayı reddetmiş!
      Yani maalesef zor bir meslek yazar olmak...:(
      Güzel yorumların için çoook teşekkür ediyorum canım. Sağ olasın. ♥

      Sil
    2. Rica ederim, ne demek, kitap tadında çok şahane hikayeyi okumama vesile olduğunuz için asıl ben teşekkür ediyorum.
      Edebiyatla, sanatla ilgiliyseniz ya tanıdığınız ya da paralı olmanız gerekiyor. Bunlar yoksa başarı basamaklarını tırmanmak çok çok zor. Umarım her şey sizin için yolunda gider.
      Begonvilli Ev kitabınızı aldım. Daha doğrusu eşime dedim, sağ olsun internetten sipariş edip aldı. Kitaplığımın okunacaklar rafında sırasını beklemede şu an. :)
      Güzel günler sizinle olsun. Mutlulukla kalın. ❤️

      Sil
    3. Evet maalesef öyle hep tanıdık, çevre gerekiyor, sektörde güçlü birilerinin aracılığı olmadan mümkün değil. Aa, çok teşekkür ediyorum Nazlıcığım, umarım çok beğenirsin, şimdiden keyifli okumalar dilerim. Mutlu, sağlıklı güzel günler dileğimle. ♥

      Sil
  2. Yaaa ben ilk defa denk geliyorum. Fırsat buldukça okuyayım hepsini *-*
    Umarımmm tüm dilekleriniz gerçek olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman isterseniz buyurun.Şimdiden keyifli okumalar dilerim. Çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  3. Merhabalar Bücürükveben.
    En az sizin kadar biz de, kurgulayarak kaleme aldığınız bu güzel dizilerinizi bir gün televizyon kanallarında görür müyüz ümidiyle duacı olduğumuzu bilmenizi isterim.
    Kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, inşallah bir gün olur diyelim:) dualarınız ve güzel yorumunuz için çook teşekkür ediyorum.
      Sağlıcakla kalın.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  4. sonu da sevimliydi işteee :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Düşman Aşıklar'ın yakaladığım bölümünü okuyorum. Dizilerden pek anlamam ama, kaleme aldığınız dizilerinizde, insanların aklı ile alay eden bir bölüm göremedim. Keza her bir bölüm, kendi içinde gayet mantıklı bir olay serisi barındırıyor.
    Kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlıklar dileriz.
    İnşAllah en kısa zamanda dizilerinizden birinin televizyon kanallarında yer aldığını görmek bizlere de nasip olur.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Çok teşekkür ediyorum. Hep derim; okur en iyi jüridir diye. Yazarken okurun aklıyla alay etmemeye çok dikkat ediyorum çünkü okura saygım sonsuz. İnşallah öyle olur; keşke yapımcılar buraya yazan siz ve diğer değerli okurlarımın yorumlarını okusalar. Wattpad kapatılmasaydı yüzlerce yorum da orada vardı. Bu hikayemin dizi olmasını isteyen.
      Siz de sağlıcakla kalın, eksik olmayın.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  6. Hayaller vaz geçilmedikçe gerçekleşir diye inanırım ben. Daha zaman var...neden olmasın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah diyeyim gerçi Tanrı'nın hiçbir şeye karıştığını sanmıyorum ya...işte :)

      Sil