18 Temmuz 2024 Perşembe

WATTPAD İLE İLGİLİ DUYURU

Sevgili, değerli arkadaş ve okurlarım,  hikayelerimi yazdığım Wattpad sitesi maalesef Ankara Sulh Hukuk bilmem ne hakimliği tarafından Türkiye'de yasaklanmış o yüzden tıklayınca açılmıyormuş!😡

Sebebi ne bilmiyorum ama o sitede uygunsuz hikayeler vardı ve ben de şikayetçiydim. Yasaklayacaklarına sadece o uygunsuz hikayeleri yasaklasalardı. Benim çoluk çocuğun  rahatlıkla okuyabileceği, genel izleyici kitlesine uygun hikayelerimi şimdi kimse okuyamayacak. Tekrar açılır mı? Ne zaman açılır? Bilemiyorum.

Hikayeleri ben yazdığım için bloğuma koyacağım. Buradan rahat rahat okursunuz. Nazlıcığım yarım kalmıştın; sen de buradan devam edersin :) Yalnız ben, hikayelerimi belgelerime aktarırken bölüm numarası vermemişim. (Başıma böyle bir şey geleceğini düşünmediğimden ) Hatırladığım kadarıyla bölüm numarası vereceğim belki kaymalar olabilir :) 

Düşman Aşıklar 20.000'i aşkın tıklanmıştı. Her bölüme okurlar tarafından onlarca güzel yorum gelmişti. Benim ve onların emeklerine yazık oldu.  Düşman Aşıklar, Nikâhzede, Yeşim, Güzel Katil gibi hikayelerimi okumaya başlayan okurlar ki, istatistik sayfamda gördüğüm kadarıyla (istatistik sayfalarını sadece biz yazarlar görebiliyorduk ve en son baktığımda Fransa, Hollanda, İngiltere ve Azerbaycan'dan da okunuyordu. % şu kadar filan diye... ) hayal kırıklığına uğradı. 😠



8 yorum:

  1. Sebebi ne olursa olsun, hepten yasaklamalarını ben de anlayamadım. Yasaklanacaksa uygunsuz olanları yasaklarsın, olur biter. Kurunun yanında yaş da yanarmışa bir örnek daha. Yazık onca emeğe. Ayrıca okurlara da haksızlık yapılıyor. Buna ben de dahilim. Kalk hikayenin 20. bölümüne gel, gerisini okuma. Olacak şey değil.
    Bloğa hikayeleri koymakla çok iyi düşünmüşsünüz. Düşman Aşıklar hikayesini okumayı sabırla bekleyeceğim. :)
    Hikayeleri haksız yere yasaklanan değerli yazarlara geçmiş olsun. Umarım bu yanlıştan bir an önce geri dönülür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Nazlıcığım yaa, evet hepimize geçmiş olsun, hem biz yazarlara, hem siz okurlara büyük haksızlık yapıldı. Dün trendeydim, bugün yine İstanbul'dayım, gün içinde tüm bölümleri yayınlayacağım. :) İnşallah dönerler canım.

      Sil
    2. Hoş geldiniz İstanbul'a. Yormayın kendinizi. Vaktiniz oldukça bölümleri yayınlarsınız. Kolaylıklar diliyorum. ❤️

      Sil
    3. Hoş bulduk Nazlıcığım. Tamamdır. Çok teşekkürler ♥

      Sil
  2. Merhabalar.
    Maalesef zararlı neşriyat yayınlayan platformlar tamamen kapatılıyor. İçinden zararlı olanları seçip sadece onlara engel koyamıyorlar. Sebebini bilmiyorum ama, hep böyle oluyor. Wattpad'ı ben böyle bilmezdim, demek ki, onun içinde de zararlı neşriyatlar varmış. O zaman Twitter'in içinde de var öyle hesaplar, neden Twitter'e de aynı yayın yasağını neden uygulamıyorlar. Burada o hesabı açıklayamam, çok ayıp olur. Ben de tesadüfen gördüm bu söz konusu zararlı neşriyat yayınlayan hesabı. Ben de Twitter'i böyle bilmezdim ama maalesef var.
    Neyse, geçmiş olsun size. Yıllardır o platformda emek vererek çevre ve okuyucu edindiniz, güzel yorumlar almıştınız. Ama üzülmeyin engel kalkınca yeniden yayınlarınıza ve yorumlarınıza erişirsiniz. Mütemadiyen kapalı kalacak değil ya, kendine çeki düzen verir ve zamanla açılır Wattpad.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Belki teknik olarak sadece zararlıları tespit edemiyorlardır. Maalesef çok zararlı, çok iğrenç hikayeler yazanlar oluyordu hatta ben bir yıl filan önce şikayet etmiştim ve Wattpad'a "Bunları yasaklayın, doğru düzgün hikayeler kalsın" diye önermiştim.
      Sağ olun, belki yeniden açılır site. Vaktiyle Ekşi Sözlük ve Wikipedia'yı da kapatmışlardı. Yıllar sürdü ama sonunda açıldı.
      Selamlar, saygılar.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Emeklerim ziyan oldu, Güzel Katil, Yeşim, Nikâhzede ve Düşman Aşıklar'ı okuyanlar yarım kaldılar. :(

      Sil